Sunday 29 May 2011

Final!! Final!! Final!!

Fuurrkkk...!! barca menang..,, =,=
wat penat aku jew duk tggu kat mamak tue dr kul 12.00am..,,
smpai2 je kat mamak tue, trkejut ha aku tgk da penoh sume kdai...
igtkan aku jew yg dtg awal, rupenye ade yg lgy awal dr aku,,..
time nak tggu game tue start aku lyan shisha 1balang..,,
kerang, rojak mee... abis duit aku kt mkann 0,o ..,,
sronok2 lyan shisha, tau2 game da start..,,
mmg focus kat skrin bes0 plak la time tue..,,
start je game,,.. peerrgghh!! manu mmg masyuk..,,
xduk diam barca ha,,... tp 10min je lew.... =,=
gol 1st barca,,.. abis brsorak sume manusia kt situ..,,
mcm kt stadium ha...,, fan manu mmg diam la... ( trmasuk aku )
manu mcm da xde harapan nk menang tp pas c g0mok tue wat gol...
hahahaha!! fan manu plak mcm nak gilew sorak...,,
start blik 2nd half..,, bru je nk tgk manu serang..,,
tp mcm taik ha main..,, abis player barca duk control bola smpai abis game..,,
bangan sgguh manu main..,, ade ke biar messi,xavi,iniesta bwak bola..,,
frust menonggeng aku tgk...,, mcm nak bg barca meng je ha..,,
gol messi ngn villa,,.. aku TABIK SPRING la...,,
ngan manu main mcm taik tue...,, mmg barca meng la kan..,,
abis je game,,.. berduyun2 human kuar..,,
meriah glew kul 4pagi time tue..,, penoh ngn kete...
tp kompom2 fan manu yg blik awal tue kan... hahahah!!
kalah meng adat prmainn,,.. barca mmg hebat la..,,
manu tetap di hati :) ..,,


~flipperbiru(0,0)~

No comments:

Post a Comment