Friday 20 May 2011

Rumah manis rumah

Guten abend.

Aha setelah sekian lame aku tak balek, arini aku berhajat nak balek jap ilangkan stress study kat gmi uh..nak try study kat umah lak, tengok boleh tak study dgn khusyuk...kehkehkeh =P Lagipon aku balek sebab nak tengok mak aku jap sblom die bertolak gi umrah ari Selasa next week..

Sampai je umah tadi, aku terus gi bilik eh silap, gi dapur dulu..makan ape yg patut pasal tak cukup kenyang mkn nasik ayam kat cafe tengahari tadi. Pastu booooommm terus tido...haish dah lame rasanye aku tak tido atas katil..

fuuuhh 'Kelazatan katil ngn tilam empuk masih dapat aku rasai'...


Kat gmi uh aku tido atas tilam je skang...siap bersempit-sempit lagi dengan GEMOK n fatir...paling byk makan space sudah semestinye GEMOK la kan..sape lg..hehehe..

Oke malam ni aku berazam nak study physics (seriously) sorang2 tanpa gangguan..tapi tetibe tadi membe ajak gi uptown malam ni lak ai...adoi nampaknye uptown uh lebih menarik minat aku lah..haha

Chow. Nak makan masakan mak. Lagi sedap kot daripada kfc uh. hehe

-fippermerah-

No comments:

Post a Comment